Det var alldeles för länge sedan jag bloggade sist. Tiden bara rinner i väg. Trotts att jag inte gjort ett skvatt har ju varit sjukskriven i nästan 3 månader. Ska verkligen bättra mig med inlägg. Renoveringen går framåt men just nu så känns det inte som några roliga bilder att visa. Som min svärfar sa i helgen det känns som en jätte stor bastu här inne nu. Vi har nämligen satt liggande panel i hela utbyggnaden från köket och delar av vardagsrummet. Med vi har inte målat det än. Kök och vardagsrummet är en öppen planlösning på nästan 65kvm så ni kan ju tänka er.
Jag har också planerat in två resor till Stockholm i december en med min mor över dan.
Den andra med J med vi ska då sova över på hotell Amaranten det ska bli så härligt.
Jag planerar redan in alla butiker jag skall besöka ett självklart stopp är NK där bl.a
Lexington håller till. Tur att jag har en sambo som tycker att det är lika kul.
Jag lovar att inte dröja för länge med nästa inlägg
Kram Jennie
Det var ett stort projekt men det ser fint ut, hoppas på ett trevligt partaj när det är klart. Lycka till .Kram L8
SvaraRadera