tisdag 10 november 2009

Fel på länken

Jag gjorde något fel sist när jag försökte länka till Lexington. Men testa att gå in Här i stället.
Och jag lyckas inte heller redigera inlägget så som jag vill utan att ta bort allt. Se det tog inte så långtid till nästa inlägg Kram Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar