fredag 11 september 2009

Walk-In-Closet

Bild lånad från FOTOBUCKET

Här om dagen fick jag en överraskning i brevlådan. Det var ett present kort från min pappa och hans sambo G på Ikea. Tusen Tack! Jag vet precis vad jag ska använda det till. Det kommer att gå till våran blivande Walk-In-Closet. Vi kommer använda oss utav serien Stolmen från Ikea. Det kommer att bli jätte bra tror jag. Ett plus med den här serien är att du kan utnyttja hela takhöjden då den går att anpassa i höjd. Våran blivande garderob är den gamla hall/ingången så mitt i är det en liten trapp. Takhöjden varierar mellan 215-270 cm. Vill du läsa mer om serien kan du klicka Här Kram Jennie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar