Nu är det inte långt kvar till jul. Varje år kommer det som en chock för mig hur fort det går fram till jul. Man börjar först räkna veckor och sedan dagar. Men i år så blir det lungt på en front i alla fall. Pyntet det får jag spara på till nästa år. Jag längtar tills vi kan sitta framför vår kamin och elda, dricka glögg och äta pepparkakor. Men just nu kämpar J med att få våran kamin slät och fin. Det tar tid men det kommer att bli jättebra. Jag lovar att jag ska visa bilder snart men jag måste hitta laddaren till kameran först. Under tiden bjuder jag på denna bild från Pottery Barn
I dag har jag tagit en mysig fika med min vän M, på relativt nyöppnade Mocco (Ligger i söderbacken i centala Gävle) gud va goda sallader de hade. Dit kommer jag verkligen gå igen. Nu ska jag göra mig en kopp vanilj the sen blir det sängen nästa. God natt Kram Jennie
Följ mig på instagram
5 år sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar