Jag gjorde det igen!!! Typiskt mig råkade lägga till en bokstav för mycket i länken till
The Old Picture Company men HÄR är den rätta. Kram Jennie
Följ mig på instagram
5 år sedan
Handlar om våran dröm att förvandla vårat hus från till byggd f.d sommarstuga till ett hus att leva och bo i. Vitt som grund + marina toner. Följ med på våran resa från stads bo till ö-bo. Välkommen!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar