Först tittar man i showroomet.......
Sen fick man ta en sådan här bricka och sätta fast som kylskåps magneter på de varor man ville handla. Kanske svårt att se vad jag köpte men ett jätte påslakan i vitt med en svart rand plus ett extra örngott, slog också till på två svarta prydnadskuddar. Sedan när man var klar fick man gå fram till kassan och då hämtade de varorna på ett lager bakom kassan. Jag tyckte det här sättet var både roligt och annorlunda att handla på. Magneterna var ut placerade både bredvid visnings ex. av produkterna och på denna vägg med alla varor samlade.
Det blev självklart ett stopp på NK där vi tittade på de fina jul skyltningarna. Det var väldigt mycket folk så det var svårt att ta bra bilder men ni får ett litet smak prov i alla fall. Om man är ute efter att få julstämning så ska man verkligen gå hit.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar