fredag 13 november 2009

På väggen


Bild lånad från Potterybarn

Denna bild tycker jag var väldigt inspirerande. Speciellt att de har satt tavellisten i vinkel längst med väggen. Vi har nästan bara svart vita foton hemma, men som är ner packade nu under renoveringen. Längtar tills jag kan sätta upp de igen, då de flesta påminner om våra resor vi gjort. Vi brukar köpa svart vita bilder i stället för någon ful typiskt turist grej. I bland har det inte varit bästa kvaliteten på passepartout så då har jag special beställt på t.ex Gallerix om måtten inte passat. Om det varit en bild av någorlunda standard mått så funkar IKEA.
Ett annat tips jag har är om man åker till Stockholm så besök The Old Picture Company som ligger i Gamla stan. De har jätte fina bilder oftast inramat och klart. De har också en e-butik den kan ni besöka HÄR

I kväll tänkte vi fortsätta med renoveringen, jag tror jag ska kvist lacka i vardagsrummet( Tak &Vägg) och J ska fortsätta med att putsa murstocken. Kram Jennie

1 kommentar:

  1. Tack för besöket hos mig! Vilken fin blogg du har:-) Kram Sofia

    SvaraRadera