torsdag 10 september 2009

Ytterbelysning...

Bild lånad från KONSTSMIDE


I dag har J beställt våran ytterbelysning, den anländer på måndag! Äntligen får man börja pynta lite (ler). Det blev 9st Mordena up and down lights i galvat stål från Konstsmide . Eftersom vårat tak och stuprännor är i aluzink så hoppas jag det blir snyggt. Valde mellan galvat och stål. Kram Jennie




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar