I dag har J beställt våran ytterbelysning, den anländer på måndag! Äntligen får man börja pynta lite (ler). Det blev 9st Mordena up and down lights i galvat stål från Konstsmide . Eftersom vårat tak och stuprännor är i aluzink så hoppas jag det blir snyggt. Valde mellan galvat och stål. Kram Jennie
Följ mig på instagram
5 år sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar