
Ni har kanske undrat vart jag tagit vägen?! Jag har skadat min vänster hand. Vilket resulterar i att jag har dommningar, stickningar i fingrarna. Min fin motorik är kass och har svårt att greppa om saker. Min kraft i handen är nästan noll. Detta gör att jag inte kan jobba förtillfället. Detta är väldigt enerverande då jag inget heller vill än jobba. Jag vet inte än vad det är för fel på mig men de tror jag har något som heter karpaltunnel syndrom. Jag har gjort kontrast röntgen, men det visade inte på något fel. Sjukgymnast har kollat om det var någon nerv som låg i kläm vilket det inte var. Så nu väntar jag bara på ett resultat från ett nervtest jag har gjort. Testet tog ca 1 timme och det kändes som man slog i kärring knölen gång på gång i en timme. Trotts detta så tyckte sjuksköterskan att jag var duktig på att slappna av. Så nu sitter jag här och skriver med en pekfingervalls. Jag ska försöka bättra mig på inlägg men jag tappade motivationen när jag själv inte kan bidra med något på vårat bygge. Min svärfar har fått tagit över min roll som målare. Tänkte visa lite bilder i nästa inlägg. Kram så länge Jennie

Hoppas du snart blir bra i din hand så att du kan återgå till ditt jobb och fortsätta med husrusten.
SvaraRaderaKram/C