Nu har min svärfar varit snäll och målat. Alla sidor är nu målade en gång så nu är det "bara" ett varv kvar. Jag är så nöjd med färgen. Det syns kanske inte på bilderna men panelen ser så levande ut med slamfärg. Sen ska det på vita foder runt fönster och knutar,det gör nog också sitt.
Kram Jennie

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar