måndag 27 juli 2009

Vi har slitit!

Denna helg har varit omväxlande. I fredags gick vi ut och åt på kina i Gävle. Jag åt sushi gud vad gott det var. Kvällen avslutades med att vi gick på nyaste Harry Potter filmen "Halvblods Prinsen". Jag är barnsligt förtjust i dessa filmer. Men denna tyckt jag slutade lite plötsligt.
Sen på lördagen var det dags för kalas med p.g.a vädret så fick det bli hemma i lägenheten. Jag fick det här fina hjärtat från mina svärföräldrar. Plus att jag fick två välbehövliga pressentkort på IKEA från både svärföräldrar och svåger/svägerska.

Sen åkte vi ut till ön och fortsatte jobba på vårat sovrum (se bilder). Vi fick upp nästan all osb. Nästa steg är att sätt gips. Sen är det inte långt kvar känns det som:) Man börjar se ljuset i tunnelen som man brukar säga. Kram Jennie





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar