Sen på lördagen var det dags för kalas med p.g.a vädret så fick det bli hemma i lägenheten. Jag fick det här fina hjärtat från mina svärföräldrar. Plus att jag fick två välbehövliga pressentkort på IKEA från både svärföräldrar och svåger/svägerska.
Sen åkte vi ut till ön och fortsatte jobba på vårat sovrum (se bilder). Vi fick upp nästan all osb. Nästa steg är att sätt gips. Sen är det inte långt kvar känns det som:) Man börjar se ljuset i tunnelen som man brukar säga. Kram Jennie

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar