Innan vi åkte ut var vi till Beijer och köpte osb-skivor och mer isolering. Jag kan säga så här ang. isolering. Jag hoppas att jag aldrig mer behöver hålla på med det efter denna rust. Fy vad det gör att det kliar på kroppen och jag känner mig jätte förkyld så fort jag rör vid det.
Sen åkte vi in till stan och åt varsin sallad på Waynes med deras goda paprikadressing. Kram Jennie

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar