torsdag 23 juli 2009

Överraskningen var....

I dag när vi kom ut till ön gick J direkt in till garaget. Han sa vill du se din födelsedags pressent? Kom hit och titta då! Där stog den min nya Eu-moppe. 29 år fyllda med nu blev man 15 på nytt:) Jag hade inte någon moppe då heller. Så jag får helt enkelt lära mig att köra nu. Hoppas jag inte ramlar. Han är verkligen världens snällaste sambo.

Innan vi åkte ut var vi till Beijer och köpte osb-skivor och mer isolering. Jag kan säga så här ang. isolering. Jag hoppas att jag aldrig mer behöver hålla på med det efter denna rust. Fy vad det gör att det kliar på kroppen och jag känner mig jätte förkyld så fort jag rör vid det.

Sen åkte vi in till stan och åt varsin sallad på Waynes med deras goda paprikadressing. Kram Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar