torsdag 16 juli 2009

Jag kan inte tröttna på denna stil.






Dessa underbara bilder har jag lånat på SKÖNAHEMS hemsida. Innan vi började med vår stora renovering så hade vi också liggande vit panel i kök och vardagsrum. Och nu när vi snart ska ta tag i renoveringen inne vill vi båda ha det igen. Dessa bilder är precis i min/vår smak. Ja jag har världens tur min sambo J är också väldigt inrednings intresserad. Plus att vi har samma smak! Kram Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar