



Dessa underbara bilder har jag lånat på SKÖNAHEMS hemsida. Innan vi började med vår stora renovering så hade vi också liggande vit panel i kök och vardagsrum. Och nu när vi snart ska ta tag i renoveringen inne vill vi båda ha det igen. Dessa bilder är precis i min/vår smak. Ja jag har världens tur min sambo J är också väldigt inrednings intresserad. Plus att vi har samma smak! Kram Jennie

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar