söndag 19 juli 2009

Denna helg....





Denna helg har vi fått en heldel gjort. Jag har bl.a fortsatt att måla. När det inte har regnat förstås.
Men självklart promenader med Ezzie. En dag besökte vi den här fina bryggan.
Vi tog en välförtjänad paus med lite grill mys. Sen var det bara att gå in och fortsätta med vårat blivande sovrum. Det blir nästan tre meter högt i tak där inne. Med en "walk in closet". Det är nog en av de bästa sakerna med våran utbyggnad. Just nu har jag noll koll på vad jag äger för kläder. Kram Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar