måndag 20 juli 2009

Nere på stan

I dag efter jobbet så tog jag en sväng ner på stan. Det var evigheter sen. Gick förbi Kahls inne på Flanör och köpte mitt favorit the "Grönt Rabarber & Grädd". Tittade även in på Divas Boning och som vanligt vill man köpa hela butiken. Men som läget är nu med stor rust och allt så får man bara gå och tråna. Men lite inspiration kan man ju alltid få gratis:) På vägen hem smet jag in på Sahflor`s Skafferi och köpte två flaskor olivolja en med citron smak och en med basilika. Super gått var det att ha på salladen. Köpte även nya numret av Skärgårdsliv. Kan meddela att man blev verkligen inspirerad av detta nummer. Nu ska jag ut och gå kvälls promenad med Ezzie. När jag kommer hem så ska göra i ordning en kopp med mitt nya the. Kram Jennie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar