
Jaha nu är man 29 år fyllda också! Men det blev inge kalas i dag det får vänta till helgen. Mina svärföräldrar är snälla och lånar ut sin kolonilott för lite fika. Vi får hålla tummarna för fint väder. Det brukar nästan alltid regna på min födelsedag.
I dag när jag kom hem hade mamma varit förbi med dessa fina presenter:) Tack så mycket mamma. Tror Ezzie också uppskattade dom också. Sådan här krukor är precis i min smak.
J jobbar natt nu några dagar fram åt. Och precis innan han åkte till jobbet fick han ett telefon samtal om att något skulle levereras i morgon till mig?! Undrar var det kan vara? Det får ni veta i morgon precis som mig. Kram Jennie

STORT GRATTIS på födelsedagen Stumpan & Välkommen till 29-årsklubben! ;-)
SvaraRaderaJättefin blogg du har och jag är såå nyfiken på erat "nya" hus, and I love your taste.. :-)
Många Kramar Malin