torsdag 19 mars 2009

Ny ytterdörr!

Bild lånad från Beijer
I dag var vi in på Beijer och beställde en ny ytterdörr. Den har det passande namnet Hav. Vi passade också på att beställa ett sidoljus i hel glas. Så vi får in mer ljus i den nya blivande hallen. Men jag tror att jag nog kommer att få torka rent varje dag efter nos avtryck från Ezzie. I morgon kommer rörmokaren. Han skall istallera den nya toaletten vi köte för ett tag sedan. Den vi har nu är så missfärgad och läcker. Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar