onsdag 25 februari 2009

Ritning på den kommande ut byggnaden


Ni får ursäkt hur bilden ser ut men scannern är inte min vän idag. Som ni ser så blir det två utbyggnader på vardera sida. Huvud ingången skall flyttas så att man går in på sidan av huset istället. Taket skall höjas, fönster skall bytas, och all panel. Det jag tycker skall bli skönast att bli av med är den tunga lådan taket består av nu.
Men jag antar att de byggde så här för att få ihop alla tillbyggnader de gjort under årens lopp. Detta har resulterat i usel planlösning. Men det skall det bli ändring på.
Ha bra dag Kram jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar