fredag 20 mars 2009

Mina fina rosa stövlar!




Bild lånad från vikingfootwear.com

Dessa fina stövlar köpte jag för 2 veckor sedan då jag var i Stockholm. Passar perfekt nu när vår solen tittar fram och snön smälter. Efter jobbet i dag tog jag och J en härlig promenad i Boulonger skogen med Ezzie. Vi köpte på vägen med oss fika från Waynes som vi av njöt i solen. Nu är det fredags mys med film och små godis kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar