
Så här ser huset ut i dag. Inte precis min dröm bild om hur mitt dröm hus skall se ut. Men tomten är helt underbar. Det var någon som sa någon gång att hus går alltid att förändra men aldrig läget. Vi har ingen havs utsikt men ca 300 meter ner till närmsta bad plats. Skogen in på knuten. Ca 1500 kvm stor tomt med stor potensial. Som jag vill hugga klorna i Men dom senast åren så har vi mest röjt ner massa träd som skymde den fina utsikten över ängen vi har framför huset. I nästa in lägg berättar jag om plsnerna för utbyggnaden. Kram Jennie

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar