tisdag 24 februari 2009

Vår utbyggnad

Vi har många projekt fram över med vårat hus. I vår så skall vi börja med att bygga ut på huset ett till sovrum och ett större kök. Det är nästan lättare att berätta vad vi inte skall göra. Vi har redan gjutit plattorna för bygget så nu får vi bara invänta start datum. Vilket är 1:a veckan i maj. I och med denna utbyggnad så förändrar vi hela planlösningen. Nu skall jag göra mig i ordning för jobbet, så får jag åter komma med bilder sen vi hörs Kram Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar