Handlar om våran dröm att förvandla vårat hus från till byggd f.d sommarstuga till ett hus att leva och bo i. Vitt som grund + marina toner. Följ med på våran resa från stads bo till ö-bo. Välkommen!
tisdag 24 februari 2009
Vår utbyggnad
Vi har många projekt fram över med vårat hus. I vår så skall vi börja med att bygga ut på huset ett till sovrum och ett större kök. Det är nästan lättare att berätta vad vi inte skall göra. Vi har redan gjutit plattorna för bygget så nu får vi bara invänta start datum. Vilket är 1:a veckan i maj. I och med denna utbyggnad så förändrar vi hela planlösningen. Nu skall jag göra mig i ordning för jobbet, så får jag åter komma med bilder sen vi hörs Kram Jennie
Välkommen till min Blogg som handlar om vårat blivande vita hem på ön. Gärna vitt, lite marina toner och natur material. Jag är 29 år, bor med min sambo J och hunden Ezzie. Vi äger ett hus på en ö ca 2 mil norr om Gävle. Efter 3 års velande och planerande är vi redo att färdigställa våran dröm. Nu drar vi i gång med STOR renovering och utbyggnad. Följ med på våran resa. Kram Jennie
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar