Handlar om våran dröm att förvandla vårat hus från till byggd f.d sommarstuga till ett hus att leva och bo i. Vitt som grund + marina toner. Följ med på våran resa från stads bo till ö-bo. Välkommen!
Välkommen till min Blogg som handlar om vårat blivande vita hem på ön. Gärna vitt, lite marina toner och natur material. Jag är 29 år, bor med min sambo J och hunden Ezzie. Vi äger ett hus på en ö ca 2 mil norr om Gävle. Efter 3 års velande och planerande är vi redo att färdigställa våran dröm. Nu drar vi i gång med STOR renovering och utbyggnad. Följ med på våran resa. Kram Jennie
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar